سوالات جنسي متداول

راه هاي جلوگيري از انتقال بيماري هپاتيت ب در رابطه زناشويي بين همسران
هپاتيت ب بيماري است كه مثل ايدز از راه انتقال خوني و ترشحات مهبلي(در زنان ) و مني (در مردان) به ديگر افراد منتقل مي شود. شما مي‎توانيد بعد از استفاده واكسن مربوطه كه در طي سه مرحله انجام مي‎شود تا حدودي از مبتلا شدن به اين بيماري در امان باشيد. در رابطه با نزديكي تان حتما بايد از كاندوم بهره بگيرد و در رابطه با داشتن جراحت و يا زخم در دستگاه تناسلي (مانند تبخال تناسلي) تا بهبودي كامل آن و دريافت تاييد پزشك معالج اقدام به رابطه جنسي نكنيد. چون انتقال مريضي هاي مقاربتي چون هرپس (تبخال) به وسيله كاندوم قابل پيش گيري نمي‎باشند. و به وسيله ي  تركيدن تبخال‎ و آزاد شدن مايع آن شخص مي‎تواند ويروس‎هاي عامل هپاتيت را به همسرش خود منتقل كند.


 تاثير پوشيدن لباس زير تنگ مردانه در باروري و يا توانايي جنسي مردان
با توجه به شكل آلت تناسلي مردان كه در خارج از بدنشان قرار دارد محققين هم به انجام آزمايش‎هايي براي روشن شدن اين احتمال پرداخته‎اند. ولي تا كنون كه موفق نشده اند به نتايج خاصي دست پيدا كنند . ولي گزارشي هم مبني بر تاثير منفي لباس زير تنگ مردانه بر روي ميزان اسپرمي كه در بدنشان به وجود مي آيد مي‎شود نداشته‎ايم. نتايج مطالعه‎اي كه در اُكتبر  سال ۱۹۹۸ در نشريه ارولوژي به منتشر شده بود كه حاكي از اين بود كه استفاده از شورت‎هاي تنگ بر روي توان باروري مردان اثر منفي ندارد. اما به طور كلي، زير فشار گذاشتن بيضه‎ها كار صحيحي نيست زيرا مي تواند خونرساني را دچار اختلال كند.
تمرينات كگل يا كف لگني براي خانم ها و آقايان
اين تمرينات به وسيله ي دكتر آرنولد كِگِل جهت كمك به بهبود وضعيت جسماني زنان بعد از زايمان ارائه شد و هدف از انجام آن بالا بردن توان عضلات لگني در زنان و در نتيجه متوقف كردن خونريزي بعد از زايمان بود. دكتر كگل بعدها متوجه شد كه انجام اين تمرينات به بالا بردن لذت جنسي نيز كمك مي‎كند. انواع اين حركات زياد است اما ريشه‎ي همگي آن‎ها يكي مي باشد.

منبع:  مركز مشاوره ستاره ايرانيان-سوالات جنسي متداول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.